Herpositionering en klantenonderzoek

De sector waarbinnen Van Tuijl opereert is van oudsher traditioneel en conservatief. Inmiddels is er veel veranderd en is het een moderne, kwaliteitsgerichte industrie met een enorme expertise als het gaat om grondstoffen en producten op het gebied van diervoeders. Hierbinnen houdt Van Tuijl haar principes en visie volledig overeind.

Nieuwe huisstijl
Nieuwe huisstijl
Nieuwe huisstijl

Het onderzoek heeft geresulteerd in een volledig nieuwe huisstijl en nieuwe naam. Althans, de vertrouwde familienaam ‘Van Tuijl’ is gebleven maar de oorspronkelijke initialen P.C. zijn komen te vervallen. Daarnaast is de toevoeging Feed Enrichment erbij gekomen. Dit past precies bij hetgeen wij doen. Het verrijken van grondstoffen voor jonge dieren. Ook deze website is volledig vernieuwd.

Indrukwekkend resultaat

En dat ontgaat ook de markt niet. De klanten is gevraagd om een beoordeling te geven op het gebied van o.a. betrouwwaarheid, service, prijs/ kwaliteit, duurzaamheid en innovatie. Qua uitkomst sprong betrouwbaarheid enorm in het oog. Hierbij scoort Van Tuijl maar liefst een 8,7. Ook bij alle andere facetten was het cijfer hoog, met een ‘overall’ gemiddelde van een 8,1. De open vragen gaven een inkijkje in de beleving van de klanten. We kunnen de gehele uitkomst niet publiceren, maar wel stellen dat de waarden en visie van onze directie voor het grootste deel overeenkomt met de beleving van onze klanten. Een dergelijk onderzoek geeft ook handvatten om de kwaliteit en dienstverlening naar een nog hoger niveau te tillen.

Indrukwekkend resultaat